Double Dragon Gaiden: Rise of the Dragons را در GAME پیش خرید کنید و یک چاپ رایگان دریافت کنید

ارائه شده توسط GAME اسپانیا.

یک جنگ هسته ای شهر نیویورک را ویران کرده است. باندهای تبهکار در گوشه و کنار ظاهر می شوند، و چه کسی بهتر از بیلی و جیمی لی، برادران دو اژدها، اوضاع را درست می کند؟ برادران دوباره دور هم جمع می شوند و هیزم تقسیم می کنند Double Dragon Gaiden: Rise of the Dragonsکه گذشته بیلی و جیمی را مرور می کند که در آن آنها باید به عنوان یک جفت در انواع نبردها با کمک حداکثر 9 مبارز دیگر بجنگند.

خروجی در فرمت فیزیکی از Double Dragon Gaiden: Rise of the Dragonsعلاوه بر یکی وقتی بازی خود را رزرو کنید، مجموعه ای از استیکرها و یک پوستر به عنوان یک هدیه اضافی به شما داده می شود بازی: این یک چاپ تمام رنگی با کاور آرت بازی است، نمی توانید آن را از دست بدهید!

شما می توانید منتظر انواع مشت، لگد و مشت باشید Double Dragon Gaiden: Rise of the Dragons، فروش از 27 جولای!

سفارش Double Dragon Gaiden: Rise of the Dragons در GAME با p

برای مبارزه با دو دراگون با جیمی و بیلی آماده شوید

شروع برادران دو دراگون جوان را کشف کنید همانطور که آنها با دشمنان جدید و آشنا در این تاریخ متناوب روبرو می شوند. در این سبک جدید Roguelite، هر بازی فرصت جدیدی برای اکشن ارائه می دهد. با ساختار سطح منحصر به فرد و پویا، سختی ماموریت ها بسته به ترتیبی که آنها را انتخاب کرده اید تغییر می کند.

سفارش Double Dragon Gaiden: Rise of the Dragons در GAME با p

بین دو نفره کلاسیک بیلی و جیمی با ماریان و عمو متین جابه‌جا شوید یا 9 شخصیت دیگر را آزمایش کنید که قفل آن باز می‌شود. هر کدام با حرکات خاص خود و سبک های بازی منحصر به فرد خود. در حالی که شما و یکی از دوستانتان خیابان ها را تمیز می کنید، همکاری محلی دو نفره، اکشن را چهار برابر می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *