ویارئال تست های پیش فصل خود را در سوئیس مقابل سنت گالن آغاز کرد

ورزش نوشتن

2023/07/14 در 19:54

CEST


تیم کیکه ستین با یک صحنه در خاک سوئیس برای فصل آماده می شود

اولین دیدار از سه بازی دوستانه این تمرکز شنبه هفته جاری برگزار می شود

او ویلا واقعی از این شنبه تست های پیش فصل را آغاز خواهد کرد با بازی دوستانه مقابل تیم سانکت گالن سوئیستیم از شهرستان، که در آن از این پنجشنبه کارکنان کوئیکه ستین لالیگا را آماده کنید.

شوک بعد از اولین روز کاری رخ می دهد این جمعه در شهر ورزشی نزدیک FC Abtwil-Engelburgپس از اینکه تیم برای چند روز در شهر ورزشی خود، خوزه مانوئل لیانزا، تمرین کرده بود.

امروز شنبه 27 تیرماه اولین بازی از سه بازی دوستانه این تمرکز برگزار می شودآنها با Rheindorf Altach ملاقات می کنند و در 22th قبل از بازگشت به خانه از هانوفر 96 در آلمان بازدید می کنند.

ملاقات می تواند به معنای دقایق ابتدایی سانتی کومسانا، یکی از سه ترکیب جدید باشگاه تا کنون در تابستان. آنها همچنین می توانند دنیس سوارز را که هفت سال بعد به شرکت بازگشته است، راه اندازی مجدد کنند. در مورد رامون تراتس، او قبلاً در فصل گذشته برای این تیم بازی می کرد اما اکنون پس از استفاده باشگاه از گزینه خرید خود این کار را انجام خواهد داد.

این جلسات تدارکاتی نیز باید انجام شود برای اینکه ببینیم چگونه ستین قصد دارد خلاءهای خروج پائو تورس و نیکو جکسون را پر کند.دو بازیکن ثابت فصل گذشته که با نقل و انتقالات خود خزانه باشگاه را پر کردند، اما در یازده نفر نیز خلأ ایجاد کردند.

ناشناخته دیگری که ممکن است این درگیری حل شود این نقشی است که ستین در این مرحله مقدماتی به سامو چوکوئزه و آرنات دانجوما می‌دهد.دو بازیکنی که ممکن است در تابستان امسال به دلایل مختلف تیم را ترک کنند.

چگونه ویارئال B تمرکز پیش فصل را به اشتراک می گذاردمربی همچنین می تواند از بازیکنی از زیرمجموعه استفاده کند که او نیز این شنبه بازی دوستانه خود را مقابل اف سی ویل انجام می دهد، یا با مشکلات جسمانی یا اگر ببیند می تواند در تیم اصلی بازی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *