اوسیمن دوباره از گروه غایب است

2023/09/08 در 20:24

CEST


ناپولی از کمی ناراحتی خبر می دهد در حالی که عربستان سعودی به این بازیکن نیجریه ای پیشنهاد 40 کیلویی می دهد.

این مهاجم پس از جدایی از گروه، روز سه شنبه به تمرینات بازگشت و این چهارشنبه به زمین نپرید

وسط شلوغی ناپل برای عدم تمدید osimhen با قهرمان فعلی “اسکودتو” و با توجه به شایعات پیشنهادی تا 40 کیلویی در هر فصل از الهلال عربستان، مهاجم نیجریه ای او سه شنبه گذشته به تمرینات بازگشت پس از پنج روز کار به تنهایی برای برخی از ناراحتی. اما همه چیز آنطور که انتظار می رفت پیش نرفت.

این چهارشنبه، دوباره اوسیمن دوباره غایب بود بعد از رگ به رگ شدن مچ پا بیانیه باشگاه دوباره زنگ خطر را به صدا درآورد. “آنگویسا درمان و آموزش شخصی، از جمله درمان اوسیمن را انجام داد& rdquo؛، گزارش پزشکی کوتاه را می خواند.

نگرانی ها در مورد سقوط این مهاجم نیجریه ای به این دلیل به وجود آمد که چند ماه پیش رئیس باشگاه، aurelio دی لورنتیس اطمینان داد که بازیکن تمدید کرده استاما از آن زمان تاکنون هیچ اعلامیه یا سیگنالی رسمی مبنی بر تایید توافق بین دو طرف وجود نداشته است.

«من مدتهاست که می گویم اوسیمن می ماند. اگر پیشنهادی غیرقابل انکار برای ناپولی برسد، آن را خواهیم دید و ارزیابی خواهیم کردو rdquor ;، سخنان رئیس جمهور در 19 ژوئن بود.

و دقیقاً این پیشنهادات است که نمی توان از آنها صرف نظر کرد، از عربستان سعودیکسانی که در مذاکرات مداخله کردند، کاری که سرمربی آتزوری انجام داد، رودی گارسیا نمی فهمد که اوسیمن بازیکن جوانی است برای ترک فوتبال اروپا کافی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *