اونانا “Mea culpa” را می خواند

لندن

شروع ساعت 12:55 بعد از ظهر

CEST


دروازه بان منچستریونایتد گفت که به خاطر او بازی مقابل بایرن را باخته است

این بازیکن کامرونی تابستان امسال با بیش از 50 میلیون یورو به یونایتد پیوست تا جانشین داوید دخیا شود و هنوز نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

آندره اونانادروازه بان منچستریونایتد بابت عملکردش مقابل بایرن مونیخ عذرخواهی کرد و گفت به خاطر او بازی را باختند. دروازه بان کامرونی روی گل اول بایرن اشتباه کرد، کار از لروی سانهبا یک شوت از خارج از محوطه جریمه، جایی که او می توانست کارهای بیشتری انجام دهد و باعث شد آلمانی ها خیلی سریع پیش بیفتند.

این زندگی یک دروازه بان است. سخت است زیرا ما خیلی خوب شروع کردیم و بعد از اشتباه من کنترل بازی را از دست دادیم.” پیچیده بوداو گفت: «به خصوص برای من، زیرا من کسی بودم که شکست خوردم اونانا به TNT Sports، اپراتوری که آن را پخش می کند لیگ قهرمانان در بریتانیای کبیر ما با توپ خوب بودیم و آنها موقعیت های زیادی خلق نکردند، اما با ضربه اول خود اشتباه کردند. این کلید بود و تیم به خاطر آن اشتباه از هم پاشید. اگر امروز برنده نشویم، این به عهده من است.”

اونانا او تابستان امسال با بیش از 50 میلیون یورو به عنوان جانشین به یونایتد پیوست داوید دخیاکه پس از بیش از یک دهه حضور در باشگاه آزاد شد. با این حال، این دروازه بان هنوز نتوانسته انتظاراتی را که بالا برده است، برآورده کند امضا کردن. من باید از آن درس بگیرم و قوی باشم. من چیزهای زیادی برای اثبات دارم. شروع من در.” منچستر خوب نبود، نه آنطور که من دوست داشتم. او گفت: «این یکی از بدترین بازی‌های من بود. اونانا.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *