ناشرانی که برای دسترسی زودهنگام شارژ می‌کنند باید سرورهای فعال داشته باشند

سال گذشته شاهد رشد بودیم ناشران بازی های ویدیویی چند روز دسترسی زودهنگام را ارائه می دهند به بازی های بزرگ AAA با قیمت. امسال، اوضاع بدتر خواهد شد، زیرا به نظر می‌رسد هر ناشر بزرگ بازی، بازی‌ها را گروگان گرفته و از بازیکنان برای بازی چند روز زودتر باج می‌گیرد. اما چه اتفاقی می‌افتد وقتی 80، 90، 100 دلار یا حتی بیشتر را برای یک بازی و دسترسی زودهنگام به آن پرداخت می‌کنید و در واقع نمی‌توانید بازی را انجام دهید؟ خوب، ما شاهد اجرای آن با بازی های WB و Rocksteady هستیم Suicide Squad: Kill The Justice League.

پس از تاخیرهای متعدد، Rocksteady – توسعه دهنده پشت سر آرخام بازی – سرانجام (نوعی) عنوان بزرگ بعدی خود را عرضه کرد، جوخه انتحاری اما بر خلاف بتمن بازی هایی که قبلا توسعه داده بود، این بازی جدید یک سرویس زنده (بله همینطور است) تیرانداز غارتگر تعاونی با بازی شروران نمادینی مانند هارلی کوین. در نتیجه، بسیاری از طرفداران بتمن از رونمایی بازی ناامید شدند و همه چیز با هر تاخیر بدتر شد، لو رفتن، تریلر گیم پلی و پیش نمایش. و اکنون، این بازی برای افرادی منتشر شده است که ۱۰۰ دلار (به اضافه مالیات) در نسخه ویژه بازی پرداخت کرده‌اند، نسخه‌ای از بازی که با چند ویژگی اضافی و یک «مزایای» قابل توجه ارائه می‌شود: دسترسی زودهنگام سه روزه. هنوز، در بیشتر روزهای 29 ژانویه، بازیکنان نتوانسته اند بازی را انجام دهند که آن همه پول را برای آن خرج کرده اند.

از نظر فنی، بازیکنانی در برخی مناطق زمانی که نسخه لوکس 100 دلاری بازی را خریداری کرده بودند، قرار بود بتوانند بازی را شروع کنند. جوخه انتحاری امروز. هرچند اینطور نبوده است، به دلیل اشکالی که به این معنی بود که برخی از بازیکنان بازی را بوت کردند و متوجه شدند که کل کمپین قبلاً تکمیل شده است. اوه! در پاسخ، Rocksteady سرورها را از کار انداخت و چون بازی حالت آفلاین ندارد (هنوز)، که آن را غیرقابل پخش کرد.

مطمئناً، نسخه لوکس با تعدادی لوازم آرایشی اضافی و یک توکن یک بار مصرف رایگان ارائه می شود که به شما امکان ارتقاء می دهد یک پاس نبرد به نسخه پریمیوم آن. اما با بررسی توییتر و جاهای دیگر، مشخص است که اکثر بازیکنان نسخه فانتزی را خریداری کرده‌اند، زیرا می‌خواستند بازی را زودتر انجام دهند. و حالا نمی توانند.

به طور معمول، من می‌گویم: هی، ساختن بازی‌ها سخت است و سرورها چیزهای پیچیده‌ای برای اجرا هستند، پس بیایید تا زمانی که همه چیز را متوجه می‌شوند، کمی سست کنیم. هر چند این بار نه

متأسفیم، اما اگر دسترسی زودهنگام به یک بازی ویدیویی را به‌عنوان یک امتیاز بازاریابی ممتاز در نظر می‌گیرید – چیزی که بی‌پایان تبلیغ می‌کنید و هفته‌ها تبلیغات تبلیغاتی می‌کنید – باید آن تجربه را ارائه دهید. بله، می‌دانم که در پایین فهرست فروشگاه، علامتی وجود دارد که می‌گوید آن‌ها نمی‌توانند تضمین کنند که ۷۲ ساعت دسترسی اولیه را خواهید داشت. میدانم. اما این واقعیت را تغییر نمی دهد که WB با خوشحالی تمام این بازیکنان را گرفت. 100 دلار پیش خرید و نمی تواند آنچه را که می خواستند در اختیار آنها بگذارد: دسترسی زودهنگام.

و هیچ راهی برای رفع آن وجود ندارد. اگر سرورها در بیشتر ساعات فردا خاموش باشند، بازیکنان در بهترین حالت ممکن است 24 ساعت دسترسی اولیه داشته باشند. WB قرار نیست بازی را برای بقیه دو روز به تعویق بیندازد تا مطمئن شود افرادی که پول بیشتری پرداخت کرده‌اند «زودتر» بازی می‌کنند. آنها فقط خراب می شوند و شاید درسی بگیرند: این هزینه های باج ناشر را برای پخش زودهنگام چیزی نپردازید.

شما در واقع “اوایل” بازی نمی کنید

به یاد داشته باشید که این بازی ها، مانند استارفیلد و مورتال کامبت 1، در واقع برای افرادی که هزینه اضافی می پردازند زود راه اندازی نمی شوند. این بازی تمام گواهینامه ها، تست ها، بررسی ها و سایر موارد مورد نیاز برای راه اندازی یک بازی روی کنسول ها را پشت سر گذاشت. این تنها راهی است که WB می تواند شما را بفروشد جوخه انتحاری در فروشگاه Xbox یا PSN. بنابراین همه این بازی ها (با فرض فعال بودن سرورها) آماده راه اندازی برای همه هستند. تنها کاری که ناشر انجام می دهد این است که بازی را برای افرادی که حاضر به پرداخت هزینه اضافی بیش از قیمت استاندارد 70 دلاری نیستند، چند روز به تاخیر بیاندازد.

من می دانم استدلالی که برخی افراد مطرح می کنند این است که این یک انتخاب است. اگر عده ای حاضرند پول را بپردازند، چرا اجازه نمی دهند؟ زیرا ما نباید اجازه دهیم شرکت‌ها از شر بودن و احمق‌های حریص فرار کنند، فقط به این دلیل که یک نفر در آنجا حاضر است بگوید “باشه، مطمئناً، من پول خواهم داد.” فکر می‌کنی دنیا جای بدی است؟ تصور کنید شرکت‌ها می‌توانستند هر کاری را که می‌خواهند انجام دهند تا زمانی که کسی، هر کسی، مایل به پرداخت هزینه باشد.

پس بله، متوجه شدم. بازار از این موضوع حمایت می کند. مردم پرداخت خواهند کرد. بلا بله بلا. اما امیدواریم آنچه امروز نشان داده است این است که پرداخت هزینه برای دسترسی زودهنگام برای افراد مکنده است، به خصوص برای عناوین فقط آنلاین. شما برای یک نسخه احتمالا کمتر پایدار و شکسته تر از یک بازی پول بیشتری می پردازید و ناشر حتی نمی تواند به شما تضمین دهد که در حقیقت هر چه زودتر برای آن پول پرداخت کرده اید، بازی کنید.

امیدوارم بتوانید. و اگر خوب نیست، شانس بیاورید و از کلاه های دیجیتال اضافی یا هر چیز دیگری لذت ببرید، حدس می زنم. آیا این 100 دلار می ارزد؟ من خیلی مطمئن نیستم.

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *