Call Of Duty Gun جدید یک تخم مرغ عید پاک بسیار آزاردهنده دارد

جدیدترین Call of Duty: Modern Warfare III و منطقه جنگی بسته شامل یک SMG است که دارای یک انیمیشن احمقانه است که به پیام آزاردهنده «به‌روزرسانی نیاز به راه‌اندازی مجدد» را نشان می‌دهد که معمولاً بازیکنان هنگام تلاش برای راه‌اندازی هر یک از بازی‌ها با آن مواجه می‌شوند. فقط آماده باشید 20 دلار برای تهیه این تفنگ جدید خرج کنید.

ندای وظیفه بازی‌هایی که در چند سال اخیر منتشر شده‌اند، طرفداران را با درخواست از آنها برای راه‌اندازی مجدد بازی به دلیل به‌روزرسانی، ناامید کرده‌اند. این پیام اغلب قبل از پرش به منوی اصلی ظاهر می شود. در حالی که در کنسول، این راه اندازی مجدد ممکن است فقط چند ثانیه طول بکشد، بازیکنان رایانه شخصی ممکن است قبل از شروع بازی یک دقیقه یا بیشتر صبر کنند. این یک مشکل بوده است حداقل از سال 2020 و هنوز هم موضوعی است MWIII و اسپین آف بتل رویال منطقه جنگی. این پیام در طول سال‌ها به قدری فراگیر شده است که به یک الگوی رفتاری در داخل تبدیل شده است CoD انجمن. و Activision آماده است به خودش بخندد در حالی که مقداری پول از شما نیز می گیرد.

در 5 ژانویه، “بسته لوازم آرایشی Insert Coin Mastercraft ظاهر شد در MW III و منطقه جنگیفروشگاه های درون بازی در حالی که این بسته شامل مجموعه‌ای از لوازم آرایشی-از جمله لباس جدید با تم دهه 80، صفحه بارگیری و نشان بازیکن است- مسلسل آرکید ریتم جالب‌ترین بخش این بسته گران قیمت است.

دلیلش این است که اگر اسلحه را بازرسی کنید، با سربازتان برخورد می‌شود که SMG را روی صورتش می‌آورد و سعی می‌کند وارد شوید. ندای وظیفه با فشرده کردن یک دکمه، و سپس با اعلان به‌روزرسانی آزاردهنده مواجه می‌شوید. این باعث می‌شود که سرباز با ناامیدی به اسلحه ضربه بزند، که احتمالاً تعداد آنها را تقلید می‌کند CoD بازیکنان به این درخواست واکنش نشان داده اند.

من یک نیستم ندای وظیفه این روزها دیگر پخش می‌شود، اما اعتراف می‌کنم که دیدن این فرنچایز، که معمولاً خیلی جدی است، خوب است که خودش را مسخره کند. به‌علاوه، Arcade Rhythm SMG با یک جلوه مرگ پیکسلی منظم ارائه می‌شود که اساساً هر کسی را که می‌کشید، بی‌نظیر می‌کند. ترون سبک. و حتی دارای دود پوزه پیکسلی است که لمس خوبی است.

یک بار دیگر ندای وظیفه مدام مرا با پوسته ها و اسلحه های جالب بازی های ویدیویی یکپارچهسازی با سیستمعامل وسوسه می کند، مانند آن عذاب تفنگ ساچمه ای سال گذشته. و یک بار دیگر باید محکم نگه دارم. من در حال حاضر بیش از حد پول خرج می کنم فورتنایت. من نمی توانم در زندگی ام یک بتل رویال دیگر بخرم.

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *