Cyberpunk 2077 دیگر پس از نسخه 2.0 “به روز رسانی های اصلی” را دریافت نخواهد کرد

CD Projekt RED نسخه 2.0 مورد انتظار را چند روز پیش منتشر کرد Cyberpunk 2077یک پچ به روز رسانی که پیاده سازی شده است بهبودهای گرافیکی و گیم پلی متعدد و همچنین تغییرات مهم در سیستم های بازی خاصو همچنین پسوند محتوا به نام آزادی فانتوم. اگرچه استودیوی توسعه لهستانی انتشار وصله های بیشتر برای رفع مشکلات جزئی را رد نمی کند، از این پس تیم هایش بر روی Project Orion تمرکز خواهند کرد. Cyberpunk 2077.

“به روز رسانی 2.0 و آزادی فانتوم Gabe Amatangelo، مدیر بازی گفت: آخرین به‌روزرسانی‌های اصلی هستند گیمر کامپیوتر. “ما چند کار دیگر انجام خواهیم داد، اما اینها آخرین کارهای بزرگ هستند.” بعد از آن خواهد آمد پروژه OrionCD Projekt RED ماه گذشته تصمیم خود را برای انتشار یک الحاقیه برای آن اعلام کرد Cyberpunk 2077 این فنی بود، زیرا شرکت به توسعه با موتور Unreal Engine روی آورده بود. او همچنین گفت که “بخش بزرگی” از تیم 300 نفره آزادی فانتوم او به ۲۶۰ توسعه‌دهنده‌ای می‌پیوندد که روی بازی اصلی بعدی کار می‌کنند. ویچر.

فانتوم لیبرتی چگونه شکل گرفت؟

Cyberpunk 2077 این به طور جادویی یک بازی کامل نخواهد بود، اما عنوان CD Projekt RED مسلما اکنون در وضعیت بهتری نسبت به قبل قرار دارد. هنوز هم معایب خود را دارد، مانند معنای کمی که آمارهای ما در خارج از جنگ دارند، اما بسیاری از مشکلات دیگر آن یا با به‌روزرسانی‌های قبلی یا با به‌روزرسانی 2.0 که امروز ما را نگران می‌کند، حل شده است. گسترش آزادی فانتومبه نوبه خود، محتوای سرگرم کننده و با کیفیت زیادی را به ما ارائه می دهدبا چند لحظه خطی و دیدنی تر که ما را با دهان باز رها کرد و وقتی هر دو را با هم ترکیب کنیم، به نظر می رسد بهترین زمان برای اولین بار سفر یا بازگشت به شهر شب است. تجزیه و تحلیل بسط محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *