Marvelous جدید Daemon X Machina، Story of Seasons، Rune Factory و موارد دیگر را معرفی کرد.

بازی Marvelous Game Showcase 2023 چندین بازی از جمله بخش‌های جدید را معرفی کرده است تاریخ فصول، کارخانه رون و نگاه اول به دنباله DAEMON X MACHINA. در زیر می توانید برنامه کامل را با مدت زمان 30 دقیقه مشاهده کنید.

این رویداد حاوی اولین جزئیات از جادوی پروژهکه در آن هیرو ماشیما تصویرگر و فیلمنامه نویس (افسانه) Project Life یک بازی نقش آفرینی استیک بازی نقش آفرینی در مورد زندگی، یا رویاپرداز مدیک بازی مد روز برای نینتندو سوییچ که امسال در ایالات متحده منتشر خواهد شد.

نقطه اوج قسمت بعدی است تاریخ فصولحماسه کشاورزی و شبیه سازی زندگی تصاویر ارائه شده از یک پروژه در حال توسعه و با آن امیدوارند “با بازی جاه طلبانه ای که با هرکسی قابل انجام است” طرفداران را به دست آورند.

شیرو مائکاوا، کارگردان سریال کارخانه رونهدایا یک جدید اسپین آف از سری به طور موقت فراخوانی شد پروژه اژدها، تا پرداختن به «سرزمین مشرق» که چندین بار ذکر شده اما هرگز دیده نشده است. ما در طول مسیر، کشورها و جوامع جدیدی را که تحت تأثیر فرهنگ ژاپنی قرار دارند، کشف خواهیم کرد که تایید می شود کارخانه رون 6 در حال توسعه است با غرق شدن قاره آدونیا در غرب.

اعلام کرد DAEMON X MACHINA: تایتانیک سایون

سورپرایز دیگر از Marvelous است DAEMON X MACHINA: تایتانیک سایون، از تهیه کننده کنیچیرو تسوکودا. پس بده… اکشن سوم شخص با مکانیک، اما جزئیات یا پلتفرم های بیشتر مشخص نیست. اولین مورد روی نینتندو سوییچ منتشر شد و بعداً برای رایانه شخصی نیز عرضه شد.

بازی‌های جدید فوق‌العاده‌ای در رویداد Story of Seasons رونمایی شدند: Daemon x Machina، Rune Factory و m.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *