Metal Gear Solid 3 Remake بالاخره در نمایشگاه پلی استیشن معرفی شد

بازسازی ادعایی Metal Gear Solid 3: Snake Eater طی چند هفته آینده رسمی خواهد شد.، طبق آخرین اطلاعات. این معرفی یکی از شگفتی‌های نمایشگاه پلی‌استیشن است که در پایان ماه جاری یا اوایل ژوئن پیش‌بینی می‌شود، زیرا سونی با این پروژه قرارداد انحصاری خواهد داشت. انتشار مجدد از سایلنت هیل ۲ توسط تیم Bloober، امسال برای پلی‌استیشن 5 و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود و شایعه شده است کاسلوانیا لطفا در آینده دوباره برگردید.

نیک بیکر، یکی از بنیانگذاران عصر ایکس باکسآخرین ذکر شده پادکست که این بازسازی از متال گیر سالید 3 این می تواند یک بازی انحصاری PS5 باشد و در رویداد بعدی معرفی خواهد شد. بیکر در مورد پیش‌بینی‌های خود چندان قابل اعتماد نیست، اما این نظر توسط Jez Corden از پشتیبانی شد پنجره مرکزی: “من چیزی مشابه در مورد انحصاری بودن شنیدم چرخ دنده های فلزیاو قبل از فاش کردن آن نظر داد deadrise Capcom راه اندازی مجدد در دست ساخت دارد.

در گفتگو، او به این فکر می کند که آیا BluePoint از استودیوی پلی استیشن – و تیم ریمستر مجموعه Metal Gear Solid HD– مسئولیت بازی را بر عهده دارد یا ویرتوس ادعا شده است، اما کوردن نمی داند. “مطمئن نیستم. شنیده ام که سونی با کونامی توافق کرده است تپه خاموش، چرخ دنده های فلزی و شاید جدید کاسلوانیا. به معنای واقعی کلمه برای خرید PS5 چرخ دنده های فلزی اگر برای رایانه شخصی نمی آید، اما نمی دانم که آیا انحصاری آن را شامل می شود یا نه».

در سال 2024 منتشر خواهد شد

اندی رابینسون، یکی از روزنامه نگارانی که بیشتر در مورد این پروژه صحبت کرد، سال 2024 را به عنوان تاریخ بازسازی نام ببرید از یکی از چرخ دنده های فلزی به یاد ماندنی ترین عنوان 2005، پیش درآمدی با Big Boss، ما را به جنگ سرد بازگرداند و کمانی را آغاز کرد که ادامه خواهد داشت. عملیات قابل حمل، راهپیمای صلح و متال گیر سالید 5.

کونامی و به ویژه تهیه کننده دنده فلزی جامد، مطمئن خواهم شد که در سال 2023 خبری وجود دارد بنابراین، انتظار می رود که این بازسازی در نمایشگاه پلی استیشن یا یکی دیگر از رویدادهای بهار و تابستان تایید شود. البته، کارگردان و خالق حماسه، هیدئو کوجیما، اکنون که در حال توسعه با تیم خود است، درگیر این ماجرا نخواهد شد. Death Stranding 2 برای سونی و یک بازی برای مایکروسافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *